Działy

Pok. 14

tel.: 42 673-10-92 

        42 673-34-64 wew. 21
e-mail: sekretariat@smchrobry.com.pl

Godziny otwarcia
Poniedziałek – 8:00 – 15:00
Wtorek – 11:00 – 17:00
Środa – bez przyjęć interesantów
Czwartek – 8:00 – 15:00
Piątek – 8:00 – 15:00

Jaką sprawę można załatwić w Sekretariacie?

  • Składanie podań, wnioski i innej korespondencji kierowanej do Spółdzielni
  • Umówić się na spotkanie z Zarządem Spółdzielni

Sekretariat nie udziela porad prawnych.

Pok. 4

tel.: 42 673-01-14 wew. 33
e-mail: usterki@smchrobry.com.pl

Godziny otwarcia
Poniedziałek – 8:00 – 15:30
Wtorek – 10:00 – 17:30
Środa – bez przyjęć interesantów
Czwartek – 8:00 – 15:30
Piątek – 8:00 – 15:30

Jaką sprawę można załatwić w Dziale usterek?

  • Zgłosić awarię, w godzinach pracy Spółdzielni, z zakresu instalacji elektrycznych, wodociągowo – kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych, niesprawnego domofonu .

Pok. 8

tel.: 42 673-43-14 wew. 32
e-mail: budowlany@smchrobry.com.pl

Godziny otwarcia
Poniedziałek – 8:00 – 15:30
Wtorek – 10:00 – 17:30
Środa – bez przyjęć interesantów
Czwartek – 8:00 – 15:30
Piątek – 8:00 – 15:30

Do obowiązków Działu budowlanego należą:

  • roczne i pięcioletnie przeglądy stanu technicznego budynków (stanu konstrukcji, ścian, dachów, schodów, elewacji, instalacji sanitarnych, elektrycznych, dźwigów oraz otoczenia budynku)
  •  uczestnictwo w komisjach przetargowych i negocjacyjnych na roboty remontowe oraz weryfikacja ofert,
  • udział w wizjach lokalnych wynikających z awarii w mieszkaniach i budynkach, udział w komisjach odbiorowych robót, rozliczenie robót remontowych i awaryjnych,
  • zapoznawanie się na bieżąco z umowami o wykonanie robót budowlanych i dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

W ramach robót remontowych, na podstawie opracowanych planów remontów, dział przygotowuje przetargi na roboty remontowe, w tym m.in. na roboty termomodernizacyjne budynków (docieplenia oraz zmiana sposobu ogrzewania), remonty elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, kapitalne remonty dachów, remonty instalacji elektrycznych, gazowych, centralnego ogrzewania i instalacji wodno-kanalizacyjnych, malowanie klatek schodowych, modernizacje dźwigów osobowych, zagospodarowanie terenów osiedlowych (drogi, zieleń, mała architektura), a także przygotowuje umowy z wykonawcami robót, rozliczanie robót remontowych (w tym analizy oraz zbiorcze zestawienia planów remontów oraz wykonanych robót remontowych).

Pok. 6

tel.: 42 673-43-14  wew. 30
e-mail: instalacje@smchrobry.com.pl

Godziny otwarcia
Poniedziałek – 8:00 – 15:00
Wtorek – 11:00 – 17:00
Środa – bez przyjęć interesantów
Czwartek – 8:00 – 15:00
Piątek – 8:00 – 15:00

Jaką sprawę można załatwić w Dziale instalacyjnym?

Dział zajmuje się całokształtem spraw związanych z prawidłowym działaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i instalacji gazowej w tym. m.in. wymianą wodomierzy, pracami związanymi z wymianą pionów i poziomów  kanalizacyjnych, wodnych, gazowych etc.

 Przypominamy!

W zakresie napraw wewnątrz budynków Spółdzielnia zobowiązana jest do:

  • naprawy przewodów instalacyjnych zasilających, będących w standardowym wyposażeniu budynków mieszkalnych:
  • naprawy głównych instalacji kanalizacji wewnętrznej od studzienek do trójników;
  • naprawy głównych instalacji wodociągowych do zaworów odcinających w mieszkaniu włącznie;
  • naprawy całej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z osprzętem;
  • naprawy lub wymiany instalacji elektrycznej budynków od strony zasilania do licznika lokatorskiego w budynkach średniowysokich lub do gniazd bezpiecznikowych w budynkach niskich;
  • naprawy wewnętrznej instalacji gazowej do zaworu odcinającego dopływ gazu przy kuchni gazowej
  • legalizacji wodomierzy w przypadku, gdy lokator wnosi opłatę za legalizację;
  • czyszczenie i udrażnianie przewodów wentylacyjnych
  • naprawy polegające na usuwaniu zniszczeń powstałych na skutek wykonywania robót remontowo-budowlanych obciążających Spółdzielnię, np. usuwanie zacieków powstałych na skutek nieszczelnego pokrycia dachowego, przecieków z uszkodzonych rur spustowych, pęknięć rur instalacji centralnego ogrzewania lub wodnokanalizacyjnych;
  • naprawy i wymiany urządzeń i instalacji w pomieszczeniach ogólnego użytku (pralnie, suszarnie, klatki schodowe, zsypy;
  • malowanie klatek schodowych w całości, korytarzy piwnicznych i pomieszczeń wspólnego użytkowania;

Pok. 7

tel.: 42 673-43-14 wew. 32
e-mail: elektryczny@smchrobry.com.pl

Godziny otwarcia
poniedziałek 8:00 – 15:00
wtorek 11:00 – 17:00
środa bez interesantów
czwartek 8:00 – 15:00
piątek 8:00 – 15:00

Jaką sprawę można załatwić w Dziale energetycznym?

Dział zajmuje się całokształtem spraw związanych z prawidłowym działaniem instalacji elektrycznych w tym. m.in. przewodów instalacyjnych zasilających, będących w standardowym wyposażeniu budynków mieszkalnych, naprawy lub wymiany instalacji elektrycznej budynków od strony zasilania do licznika lokatorskiego w budynkach średniowysokich lub do gniazd bezpiecznikowych w budynkach niskich etc.

Pok. 12

tel.: 42 673-34-64 wew. 27
e-mail: wklady@smchrobry.com.pl

Godziny otwarcia
poniedziałek 8:00 – 15:00
wtorek 11:00 – 17:00
środa bez interesantów
czwartek 8:00 – 15:00
piątek 8:00 – 15:00

Jaką sprawę można załatwić w Dziale lokali użytkowych?

  • całokształt spraw związanych z lokalami użytkowymi i dzierżawą gruntów należących do Spółdzielni 

Pok. 3

tel.: 42 673-34-96 wew. 36
e-mail: czynsze@smchrobry.com.pl

Godziny otwarcia
poniedziałek 8:00 – 15:00
wtorek 11:00 – 17:00
środa bez interesantów
czwartek 8:00 – 15:00
piątek 8:00 – 15:00

Jaką sprawę można załatwić w Dziale mieszkaniowym?

  • Sprawdzenie salda opłat lokalu mieszkalnego
  • Rozliczenie kosztów zużycia zimnej i ciepłej wody, ścieków i centralnego ogrzewania oraz kosztów zużycia gazu.
  • Zgłaszanie stanów wodomierzy
  • Wydawanie książeczek opłat czynszowych
  • Potwierdzanie wniosków o dodatek mieszkaniowy

Pok. 12

tel.: 42 673-34-64 wew. 27
e-mail: członkowski@smchrobry.com.pl

Godziny otwarcia
poniedziałek 8:00 – 15:00
wtorek 11:00 – 17:00
środa bez interesantów
czwartek 8:00 – 15:00
piątek 8:00 – 15:00

Jaką sprawę można załatwić w Dziale członkowskim i wkładach ?

  • Sprawy związane z uzyskaniem członkostwa w związku z kupnem mieszkania, darowizną, spadkiem oraz zamianą mieszkania;
  • Sprawy związane z utratą członkostwa w Spółdzielni w związku ze sprzedażą mieszkania;
  • Sprawy związane z potwierdzeniem wyłącznych praw do lokalu po rozwodzie, zgonie współmałżonka oraz w sprawach spadkowych;
  • Wydawanie zaświadczeń związanych z potwierdzeniem członkostwa, posiadanych praw do lokalu, założenia księgi wieczystej dla spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu
  • Rozliczenie udziałów członkowskich
  • Udzielanie informacji o sposobach przekształcania mieszkania z lokatorskiego na własnościowe
  • Wystawianie zaświadczeń do banków, notariuszy, sądów itp.
  • Sprawy majątkowe i spadkowe
  • Udziały i wkłady
  • Wydawanie zaświadczeń w zakresie wkładów mieszkaniowych i budowlanych do przedłożenia w sądzie, urzędzie skarbowym.
  • Prowadzenie korespondencji w zakresie wkładów mieszkaniowych i budowlanych.
  •  

Pok. 24

tel.: 42 673-34-64 wew. 24 lub 28
e-mail: administracja@smchrobry.com.pl

500 247 226 – osiedle D
509 318 499 – osiedle E
508 321 742 – osiedle F

Godziny otwarcia

poniedziałek 8:00 – 15:00
wtorek 11:00 – 17:00
środa bez interesantów
czwartek 8:00 – 15:00
piątek 8:00 – 15:00

Jaką sprawę można załatwić w Dziale Administratorów?

  • Zgłaszanie ilości osób zamieszkałych (np. zgony, urodzenia) i wynikających stąd opłat czynszowych,
  • Przyjmowanie uwag i załatwianie spraw związanych z utrzymaniem porządku i czystości oraz właściwym stanem sanitarnym w budynkach
  • Przyjmowanie uwag i załatwianie spraw związanych z utrzymaniem zieleni osiedlowej i placów zabaw
  • Załatwianie spraw związanych z dodatkowymi pomieszczeniami tj. pomieszczenia pozsypowe, pomieszczenia pralni, suszarni etc.

Pok. 18

tel.: 42 673-10-02 wew. 41
e-mail: przeksztalcenia@smchrobry.com.pl

Godziny otwarcia
poniedziałek 8:00 – 15:00
wtorek 11:00 – 17:00
środa bez interesantów
czwartek 8:00 – 15:00
piątek 8:00 – 15:00

Jaką sprawę można załatwić w Dziale organizacyjno – prawnym, samorządowym i windykacji oraz przekształceń własnościowych?

  • Sprawy związane z zawieraniem ugód ratalnej spłaty należności,
  • Sprawy związane z przeniesieniem w odrębną własność spółdzielczego lokatorskiego i spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu (wniosek w zakładce – „druki do pobrania„)
Zawartość przełącznika
Zawartość przełącznika

Pok. 3

tel.: 42 673-34-96 wew. 36
e-mail: iodo@smchrobry.com.pl

Godziny otwarcia
poniedziałek 8:00 – 15:00
wtorek 11:00 – 17:00
środa bez interesantów
czwartek 8:00 – 15:00
piątek 8:00 – 15:00

Od 25 maja 2018 r. obowiązują nowe przepisy europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, zwane RODO.

ul. Ćwiklińskiej 22
92-508 Łódź

Spółdzielnia korzysta z oprogramowania ZSI Unisoft 

 


UNISOFT Sp. z o.o. 
Oddział w Łodzi
91-336 Łódź ul. Rumuńska 9 D

Regulaminy strony