Zasady dostępu i korzystania z serwisu e-BOK dostępnego na stronie internetowej ebok.smchrobry.com.pl Spółdzielni Mieszkaniowej
im. B. Chrobrego w Łodzi
§ 1
Niniejsze zasady określają warunki korzystania z serwisu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta zwanego dalej „e-BOK” dostępnego na stronie internetowej Spółdzielni ebok.smchrobry.com.pl oraz zasady świadczenia usług za jego pośrednictwem.
§ 2
- Serwis e-BOK funkcjonuje w oparciu o dostęp do sieci Internet.
- Serwis e-BOK jest prowadzony jako usługa nieodpłatna.
- Serwis e-BOK służy celom informacyjnym i kontrolnym stanu na indywidualnym koncie lokalowym Użytkownika oraz daje możliwość przesyłania i odbioru korespondencji pomiędzy Spółdzielnią a użytkownikiem serwisu, która nie wymaga własnoręcznych podpisów i pisemnego potwierdzania jej odbioru.
- Administratorem serwisu jest Spółdzielnia Mieszkaniowa im. B. Chrobrego w Łodzi, zwana dalej Spółdzielnią.
§ 3
- Użytkownikiem serwisu może być członek Spółdzielni lub osoba nie będąca członkiem Spółdzielni, której przysługuje tytuł prawny do lokalu w zasobach Spółdzielni, zwana dalej Użytkownikiem.
- Użytkownicy mają zapewniony dostęp do indywidualnego konta lokalowego, poprzez które możliwe jest uzyskanie danych dotyczących lokalu użytkownika w zakresie aktualnego wymiaru opłat, dokonanych wpłat, salda ogólnego oraz sald za wybrany okres.
- Wniosek o dostęp do serwisu e-BOK dostępny jest w siedzibie Spółdzielni przy ul. Ćwiklińskiej 22 w Łodzi.
- Zarejestrowanie Użytkownika może nastąpić tylko po okazaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość i pisemnej akceptacji niniejszych zasad. Wniosek o dostęp do serwisu e-BOK stanowi załącznik do niniejszych zasad.
- Po procesie rejestracji Użytkownik otrzymuje identyfikator (login) oraz hasło pierwszego logowania.
- Uzyskane hasło Użytkownik powinien zmienić samodzielnie przy pierwszym logowaniu się do serwisu. Nowe hasło powinno składać się z minimum 8 znaków, w tym dużych i małych liter oraz cyfr.
- Na żądanie Użytkownika Spółdzielnia dokona zmiany hasła jednocześnie dezaktywując dotychczasowe.
- Jednemu Użytkownikowi może być przyznany tylko jeden login bez względu na ilość posiadanych praw do lokali. W przypadku, gdy prawo do jednego lokalu przysługuje więcej niż jednej osobie, rejestracji może dokonać i uzyskać login i hasło tylko jedna spośród tych osób.
- Dostęp do serwisu e-BOK nadaje się bezterminowo, jednakże z przyczyn niezależnych od Spółdzielni może zaistnieć potrzeba ograniczenia dostępu do serwisu celem wykonania prac konserwacyjno-aktualizacyjnych.
- Spółdzielnia zobowiązana jest do usunięcia danych Użytkownika serwisu e-BOK z listy użytkowników i zablokowania dostępu do konta na jego żądanie złożone w formie pisemnej.
- W przypadku wygaśnięcia tytułu prawnego do lokalu dostęp do konta Użytkownika serwisu e-BOK zostanie niezwłocznie zablokowany z jednoczesnym usunięciem jego danych z listy użytkowników.
- Spółdzielnia ma prawo zablokować dostęp do konta w przypadku stwierdzenia korzystania z niego w sposób sprzeczny z niniejszym regulaminem lub przepisami prawa.
§ 4
- Serwis e-BOK działa w oparciu o automatyczne generowanie informacji. Informacje uzyskane przez użytkownika serwisu e-BOK za jego pośrednictwem nie mogą stanowić wyłącznej podstawy roszczeń wobec Spółdzielni. W każdym przypadku wątpliwości co do prezentowanych danych, należy skontaktować się z pracownicami Działu Czynszów w celu wyjaśnienia nieprawidłowości.
- Saldo rozliczeń dla poszczególnych lokali na dany dzień może nie uwzględniać wpłat, które nie zostały jeszcze zsynchronizowane z systemem informatycznym Spółdzielni – na indywidualnym koncie klienta w danym dniu.
- Spółdzielnia nie ponosi odpowiedzialności za czasową niemożność użytkowania serwisu e-BOK z powodu przerw konserwacyjnych oraz przyczyn niezależnych od Spółdzielni jak uszkodzenia urządzeń dostępowych, brak dostępu do Internetu, awarii prądu elektrycznego czy działania innych sił wyższych.
- Spółdzielnia nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z użycia identyfikatora oraz hasła w przypadkach ich udostępniania przez Użytkowników osobom trzecim.
- Spółdzielnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z wykorzystaniem informacji uzyskanych za pośrednictwem serwisu e-BOK.
- Użytkownicy serwisu e-BOK uprawnieni są do składania uwag dotyczących jego działania. Uwagi powinny być składane pisemnie w siedzibie Spółdzielni lub kierowane na adres Spółdzielni pocztą, albo na adresy e-mail: informatyk@smchrobry.com.pl lub czvnsze@smchrobrv.com.pl.
§ 5
- Spółdzielnia zastrzega sobie prawo zmiany zasad funkcjonowania serwisu e-BOK. Spółdzielnia może w każdej chwili modyfikować usługi dostępne w serwisie e-BOK, a także zawieszać ich działanie lub dodawać dodatkowe usługi.
- Spółdzielnia oświadcza, że dane osobowe zawarte w bazie danych e-BOK wykorzystywane będą wyłącznie w celach statutowych i związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
- Spółdzielnia zastrzega sobie prawo zmiany niniejszych zasad.
- W przypadku zmiany treści niniejszych zasad – Spółdzielnia zamieści na stronie www.smchrobry.com.pl poprawiony i aktualny zbiór zasad. Zmiany opublikowane na stronie internetowej Spółdzielni uważa się za prawidłowo doręczone Użytkownikowi.