e-BOK

Zasady dostępu i korzystania z serwisu „e-BOK” dostępnego na stronie internetowej ebok.smchrobry.com.pl Spółdzielni Mieszkaniowej im. B. Chrobrego w Łodzi

§ 1

Niniejsze zasady określają warunki korzystania z serwisu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta zwanego dalej „e-BOK” dostępnego na stronie internetowej Spółdzielni ebok.smchrobry.com.pl oraz zasady świadczenia usług za jego pośrednictwem.

§ 2

  1. Serwis e-BOK funkcjonuje w oparciu o dostęp do sieci Internet.
  2. Serwis e-BOK jest prowadzony jako usługa nieodpłatna.
  3. Serwis e-BOK służy celom informacyjnym i kontrolnym stanu na indywidualnym koncie lokalowym Użytkownika oraz daje możliwość przesyłania i odbioru korespondencji pomiędzy Spółdzielnią a użytkownikiem serwisu, która nie wymaga własnoręcznych podpisów i pisemnego potwierdzania jej odbioru.
  4. Administratorem serwisu jest Spółdzielnia Mieszkaniowa im. B. Chrobrego w Łodzi, zwana dalej Spółdzielnią.

§ 3

  1. Użytkownikiem serwisu może być członek Spółdzielni lub osoba nie będąca członkiem Spółdzielni, której przysługuje tytuł prawny do lokalu w zasobach Spółdzielni, zwana dalej Użytkownikiem.
  2. Użytkownicy mają zapewniony dostęp do indywidualnego konta lokalowego, poprzez które możliwe jest uzyskanie danych dotyczących lokalu użytkownika w zakresie aktualnego wymiaru opłat, dokonanych wpłat, salda ogólnego oraz sald za wybrany okres.
  3. Wniosek o dostęp do serwisu e-BOK dostępny jest w siedzibie Spółdzielni przy ul. Ćwiklińskiej 22 w Łodzi.
  4. Zarejestrowanie Użytkownika może nastąpić tylko po okazaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość i pisemnej akceptacji niniejszych zasad. Wniosek o dostęp do serwisu e-BOK stanowi załącznik do niniejszych zasad.
  5. Po procesie rejestracji Użytkownik otrzymuje identyfikator (login) oraz hasło pierwszego logowania.
  6. Uzyskane hasło Użytkownik powinien zmienić samodzielnie przy pierwszym logowaniu się do serwisu. Nowe hasło powinno składać się z minimum 8 znaków, w tym dużych i małych liter oraz cyfr.
  7. Na żądanie Użytkownika Spółdzielnia dokona zmiany hasła jednocześnie dezaktywując dotychczasowe.
  8. Jednemu Użytkownikowi może być przyznany tylko jeden login bez względu na ilość posiadanych praw do lokali. W przypadku, gdy prawo do jednego lokalu przysługuje więcej niż jednej osobie, rejestracji może dokonać i uzyskać login i hasło tylko jedna spośród tych osób.
  9. Dostęp do serwisu e-BOK nadaje się bezterminowo, jednakże z przyczyn niezależnych od Spółdzielni może zaistnieć potrzeba ograniczenia dostępu do serwisu celem wykonania prac konserwacyjno-aktualizacyjnych.
  10. Spółdzielnia zobowiązana jest do usunięcia danych Użytkownika serwisu e-BOK z listy użytkowników i zablokowania dostępu do konta na jego żądanie złożone w formie pisemnej.
  11. W przypadku wygaśnięcia tytułu prawnego do lokalu dostęp do konta Użytkownika serwisu e-BOK zostanie niezwłocznie zablokowany z jednoczesnym usunięciem jego danych z listy użytkowników.
  12. Spółdzielnia ma prawo zablokować dostęp do konta w przypadku stwierdzenia korzystania z niego w sposób sprzeczny z niniejszym regulaminem lub przepisami prawa.

§ 4

  1. Serwis e-BOK działa w oparciu o automatyczne generowanie informacji. Informacje uzyskane przez użytkownika serwisu e-BOK za jego pośrednictwem nie mogą stanowić wyłącznej podstawy roszczeń wobec Spółdzielni. W każdym przypadku wątpliwości co do prezentowanych danych, należy skontaktować się z pracownicami Działu Czynszów w celu wyjaśnienia nieprawidłowości.
  2. Saldo rozliczeń dla poszczególnych lokali na dany dzień może nie uwzględniać wpłat, które nie zostały jeszcze zsynchronizowane z systemem informatycznym Spółdzielni – na indywidualnym koncie klienta w danym dniu.
  3. Spółdzielnia nie ponosi odpowiedzialności za czasową niemożność użytkowania serwisu e-BOK z powodu przerw konserwacyjnych oraz przyczyn niezależnych od Spółdzielni jak uszkodzenia urządzeń dostępowych, brak dostępu do Internetu, awarii prądu elektrycznego czy działania innych sił wyższych.
  4. Spółdzielnia nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z użycia identyfikatora oraz hasła w przypadkach ich udostępniania przez Użytkowników osobom trzecim.
  5. Spółdzielnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z wykorzystaniem informacji uzyskanych za pośrednictwem serwisu e-BOK.
  6. Użytkownicy serwisu e-BOK uprawnieni są do składania uwag dotyczących jego działania. Uwagi powinny być składane pisemnie w siedzibie Spółdzielni lub kierowane na adres Spółdzielni pocztą, albo na adresy e-mail: informatyk@smchrobry.com.pl lub czvnsze@smchrobrv.com.pl.

§ 5

  1. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo zmiany zasad funkcjonowania serwisu e-BOK. Spółdzielnia może w każdej chwili modyfikować usługi dostępne w serwisie e-BOK, a także zawieszać ich działanie lub dodawać dodatkowe usługi.
  2. Spółdzielnia oświadcza, że dane osobowe zawarte w bazie danych e-BOK wykorzystywane będą wyłącznie w celach statutowych i związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
  3. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo zmiany niniejszych zasad.
  4. W przypadku zmiany treści niniejszych zasad – Spółdzielnia zamieści na stronie www.smchrobry.com.pl poprawiony i aktualny zbiór zasad. Zmiany opublikowane na stronie internetowej Spółdzielni uważa się za prawidłowo doręczone Użytkownikowi.

Skontaktuj się z nami!